eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM › Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
  • Data: 2008-03-18 05:49:09
    Temat: Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    B. napisał(a):
    > On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz <k...@g...com> wrote:
    >
    >>Witam
    >>
    >>Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
    >>do uwzględnienia mojej reklamacji.
    >>
    >>Probelm po którce jest taki:
    >>* callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
    >>kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
    >>poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
    >>ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
    >>* po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
    >>miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
    >>warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
    >>* w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    >>nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    >>dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
    >>* złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
    >>została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
    >>zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
    >>(powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
    >>* otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
    >>zmienne.
    >>
    >>Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
    >>dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
    >>tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    >>przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?
    >
    >
    > Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?


    Należy napisać pozew i złożyć go w sądzie - postępowanie reklamacyjne
    zostało już zakończone.

    Czy to jest usługa standardowa (w cenniku), czy tylko jednorazowa
    promocyjna akcja?

    Jeśli cena usługi była Ci znana w momencie podpisywania umowy
    telekomunikacyjnej (czyli jeśli jej wysokość była w cenniku, albo
    pojawiła się później i zostałeś o tym oficjalnie poinformowany), to aby
    wygrać, musiałbyś udowodnić, że pracownik CC wprowadził Cię w błąd.
    Operator ma bowiem dowód poinformowania o cenie usługi, a Ty musiałbyś
    udowodnić, że w międzyczasie składał Ci inną ofertę.

    Jeśli natomiast jest to jakaś chwilowa promocja, poza oficjalnym
    cennikiem, do na operatorze ciążyłby dowód udowodnienia, że prawidłowo
    poinformował Cię o cenie.



    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl
    Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w
    egzekucji -> http://www.kwm.net.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1