eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM › Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora sieci GSM
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!goblin1!goblin2!gob
    lin.stu.neva.ru!porbandar.httrack.net!news.httrack.net!exabot.com!feeder1-2.pro
    xad.net!proxad.net!feeder1-1.proxad.net!198.186.194.247.MISMATCH!news-out.readn
    ews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.com!c19g2000prf.googlegroups.com!
    not-for-mail
    From: "B." <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuwzględniona relkamacja usługi telekomunikacyjnej przez operatora
    sieci GSM
    Date: Mon, 17 Mar 2008 16:32:50 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 42
    Message-ID: <0...@c...googlegroups.com>
    References: <1...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.148.123
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1205796770 31445 127.0.0.1 (17 Mar 2008 23:32:50 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Mar 2008 23:32:50 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: c19g2000prf.googlegroups.com; posting-host=81.219.148.123;
    posting-account=NzJlkgoAAABhAxy2n_rhQB9cEwT1shOq
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.8.1.12)
    Gecko/20080201 Firefox/2.0.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:522627
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Mar, 19:31, Kubek Bartosz <k...@g...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Szukam porady, co mogę więcej zrobić by przekonać operatora GSM "XY",
    > do uwzględnienia mojej reklamacji.
    >
    > Probelm po którce jest taki:
    > * callcenter z "XY" zadzoniło do mnie z ofertą usługi "Z". Miałą ona
    > kosztować 10zł brutto na cały rok!. Zgodziłem się. Nie zostałem jednak
    > poinformowany o regulaminie promocji lub o miejscu jego dostępności,
    > ani o to czy AKCEPTUJĘ jego terść.
    > * po 4 miesiącach obudziłem się że "XY" nalicza mi kwotę 10zł co
    > miesiąc - złożyłem reklamację, że zostałem błędnie poinformowany o
    > warunkach promocji, i roszczę o zwrot kasy.
    > * w odpowiedzi dostałęm że rozmowa w której się zgadzam na ofertę jest
    > nie osiągalna (nienagrana). Dodatkowo że regulamin był ogólnie
    > dostępny i mogłęm sie z nim zapoznać
    > * złożyłem drugą reklamację, że oferta która jest dla mnie aktywna,
    > została uruchomiona wbrew mojej woli, ponieważ wola była by, gdyby
    > zaistniał fakt że zgadzam się z regulaminem promocji- a tego nie było
    > (powołałem się na to licząc że może ten fakt coś dla nich znaczy)
    > * otrzymałem kolejny raz informację że ich stanowisko jest nie
    > zmienne.
    >
    > Ja rozumię nadal że należy mi się zwrot. W interesie "XY" jest by mieć
    > dokument (w dowolnej formie) który potwierdza to że zgodziłem się na
    > tę usługę. Zostałem wrobiony, a "XY" nie czuje się zobowiązany do
    > przestrzegania zasad. Co mogę więcej zrobić?

    Czy mógłby ktoś spróbować wypowiedzieć się w tym temacie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1