eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić?? › Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
    From: "Mongooes" <w...@b...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
    Date: Sun, 26 Jan 2003 14:05:01 +0100

    > witam,
    > sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
    > otwarty w okolicy- mozna powiedziec monopolista. Kupując co kolwiek musze
    > zawsze dokładnie sprawdzać aby nie byc oszukanym a mimo to jestem :-(.
    > Ekspedjentka tłumacząc rożnice cenowe potrafi powiedzieć np:'Cena na
    produkcie
    > jest nieaktualna, mam aktualną przy kasie' na pytanie dlaczego nie jest
    > zmieniona przy produkcie odpowiedz: bo nie mam czasu.
    > O paragon trzeba prosić zawsze aby został wydany, ale i tak z niego nic
> [...]
    Wojewódzki Inspektor Handlowy
    tel. (0-22)826-24-20
    zadzwon tam i opowiedz cala sprawe. To dziala.
    Kiedys w sklepie na moim osiedlu kupowalem pare produktow spozywczych
    zaplacilem chyba 13 zl ale jak sie okazalo cena na rachunku jednego z
    produktow roznila sie od ceny na polce sklepowej o 1-2 pln. sprawdzilem to i
    okazalo sie ze takich produktowe na polkach jest wiecej. sprzedawca
    wymigiwal sie ze remanent mieli czy cos i jeszcze nie zmienili. poczekalem 2
    tyg i znowu to samo. wiec zadzwonilem do wojewodzkiego inspektora hadnlowego
    i opowiedzialem cala historie. dzieki temu sklep byl zamkniety przez 2 tyg i
    wszystko rocilo do normy. (i tak potem sklep splajtowal:) )

    Mongooes