-
1. Data: 2003-01-26 05:55:23
Temat: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
Od: s...@p...onet.pl
witam,
sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
otwarty w okolicy- mozna powiedziec monopolista. Kupując co kolwiek musze
zawsze dokładnie sprawdzać aby nie byc oszukanym a mimo to jestem :-(.
Ekspedjentka tłumacząc rożnice cenowe potrafi powiedzieć np:'Cena na produkcie
jest nieaktualna, mam aktualną przy kasie' na pytanie dlaczego nie jest
zmieniona przy produkcie odpowiedz: bo nie mam czasu.
O paragon trzeba prosić zawsze aby został wydany, ale i tak z niego nic nie
wynika, ogólnikowe pozycje bez podania marki np. chleb, papierosy itd.
Mam inne zastrzeżenia ale nie będę się juz ...
Moje pytanie gdzie to można zgłosić? Co mozna z tym zrobić? Kilkanaście razy
zwracałem uwagę na obsługę szefowi tego sklepu bez rezultatu.
Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-01-26 07:39:27
Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
Od: "Jendrek" <a...@h...krakow.pl>
No a Inspekcja Handlowa / dawniej PIH/ a Urzad Skarbowy?? Pozamykali te
instytucje ??? Andrzej
-
3. Data: 2003-01-26 12:33:08
Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
Od: c...@p...onet.pl
> witam,
> sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
ciach..
czesc znam ten sklep dokładnie nazywa się Aromania, z monopolem masz racje
wyroby alkoholowe na osiedlu Ostrobramska po 22-giej tylko i niestety w tym
sklepie. W piatek 'pani' w rachunku na 70zl oszukala mnie na 13zl ;(. Co gorsza
wszyscy o tym wiedza, narzekaja a nikt nic nie robi. Wszycy maja tam cie w
dupi.. a jak zwrocisz uwage na obsluge to uslyszysz text w stylu niepodoba sie
to nie przychodz.
Pozdrawiam
a i ich te tak zwane promocje przy kasie mozesz zakupic towar mocno
przeterminowany po cenie nizszej tu uwaga 10%- kurna gdybym pracowal w takim
sanepidzie to bym ich co dzien odwiedzam i jaka kasa dla skarbu panstwa by byla
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
4. Data: 2003-01-26 13:05:01
Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
Od: "Mongooes" <w...@b...com>
> witam,
> sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
> otwarty w okolicy- mozna powiedziec monopolista. Kupując co kolwiek musze
> zawsze dokładnie sprawdzać aby nie byc oszukanym a mimo to jestem :-(.
> Ekspedjentka tłumacząc rożnice cenowe potrafi powiedzieć np:'Cena na
produkcie
> jest nieaktualna, mam aktualną przy kasie' na pytanie dlaczego nie jest
> zmieniona przy produkcie odpowiedz: bo nie mam czasu.
> O paragon trzeba prosić zawsze aby został wydany, ale i tak z niego nic
nie
> wynika, ogólnikowe pozycje bez podania marki np. chleb, papierosy itd.
> Mam inne zastrzeżenia ale nie będę się juz ...
> Moje pytanie gdzie to można zgłosić? Co mozna z tym zrobić? Kilkanaście
razy
> zwracałem uwagę na obsługę szefowi tego sklepu bez rezultatu.
> Pozdrawiam
>
Wojewódzki Inspektor Handlowy
tel. (0-22)826-24-20
zadzwon tam i opowiedz cala sprawe. To dziala.
Kiedys w sklepie na moim osiedlu kupowalem pare produktow spozywczych
zaplacilem chyba 13 zl ale jak sie okazalo cena na rachunku jednego z
produktow roznila sie od ceny na polce sklepowej o 1-2 pln. sprawdzilem to i
okazalo sie ze takich produktowe na polkach jest wiecej. sprzedawca
wymigiwal sie ze remanent mieli czy cos i jeszcze nie zmienili. poczekalem 2
tyg i znowu to samo. wiec zadzwonilem do wojewodzkiego inspektora hadnlowego
i opowiedzialem cala historie. dzieki temu sklep byl zamkniety przez 2 tyg i
wszystko rocilo do normy. (i tak potem sklep splajtowal:) )
Mongooes