eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić?? › Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
  • Data: 2003-01-26 12:33:08
    Temat: Re: Nieuczciwy sprzedawca- nagminnie oszukuje klientów- zo zrobić??
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > witam,
    > sprawa wyglada tak Warszawa ulica Łukowska sklep Aro. Od 22 godziny jedyny
    ciach..
    czesc znam ten sklep dokładnie nazywa się Aromania, z monopolem masz racje
    wyroby alkoholowe na osiedlu Ostrobramska po 22-giej tylko i niestety w tym
    sklepie. W piatek 'pani' w rachunku na 70zl oszukala mnie na 13zl ;(. Co gorsza
    wszyscy o tym wiedza, narzekaja a nikt nic nie robi. Wszycy maja tam cie w
    dupi.. a jak zwrocisz uwage na obsluge to uslyszysz text w stylu niepodoba sie
    to nie przychodz.
    Pozdrawiam
    a i ich te tak zwane promocje przy kasie mozesz zakupic towar mocno
    przeterminowany po cenie nizszej tu uwaga 10%- kurna gdybym pracowal w takim
    sanepidzie to bym ich co dzien odwiedzam i jaka kasa dla skarbu panstwa by byla