    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Date: Sun, 11 Feb 2007 22:20:41 +0100

    Użytkownik "KB" <kb&wj@wp&pw.pl> napisał w wiadomości
    news:eqnt0l$35$1@inews.gazeta.pl...

    > * Ja to nie wypowiadaj umowy? Musiałabym wtedy wrócić do pracy a nie mam za co
    > tam dojeżdzać?

    No to spokojnie mozesz ją wypowiedzieć z winy pracodawcy. Po prostu w ten sposób
    zmniejszasz wysokość prezysługujacego Ci wynagrodzenia.

    > * Za jaki czas? Przecież do 31 stycznia 2007 byłam na urlopie bezpłatnym i do
    > 9 lutego na L4.

    Tego nie przeczytałem.

    Wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym wyślij im listem poleconym wraz z
    pisemnym wezwaniem do uregulowania zaległych poborów i pouczeniem, że w razie
    odmowy kierujesz sprawę do sądu pracy. Poza tym powiadomił bym na Twoim miejscu
    Państwową Inspekcje Pracy, bo to już są rzewne jaja.