  • Data: 2007-02-13 16:00:06
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - BARDZO PILNE !!!
    Od: "KB" <kb&wj@wp&pw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wierz im. To gra na zwłokę i ostudzenie Twoich emocji. Liczą
    > na to, że jak minie trochę czasu, to powoli zapomnisz przykre wydarzenia i
    > nie będziesz już taka stanowcza. 28 lutego zadzwoni do Ciebie ktoś z firmy
    > i zapyta, czy nie mogłabyś jeszcze poczekać z miesiąc, bo firma ma
    > kłopoty. Ty oczywiście się zgodzisz i tak dalej, itp.

    Napewno nie zadzwonią bo oni wolą wszystko zbywać milczeniem udają, jakby
    nic sie nie stało :-/
    Ale ja zadzwonie i zapytam, pewnie źle robie, b znowu wczoraj byli bardzo
    mili i gadka, że oni pierwsze co to kasę dla nas itp. Wiem znowu jestem
    naiwna...ale to tylko 2 tyg.

> [...]
    > złotych na list. Pewnie i tak pierwsza rozprawa odbyłaby się za minimum
    > pół roku.
    > Dodatkowo podejrzewam, że skoro nie płaciła Ci pensji, to i nie
    > odprowadzała składek na ubezpieczenie społeczne. A to już jest
    > przestępstwem. Ściganym z urzędu. Art. 219 Kodeksu Karnego. Samo nie
    > płacenie pensji także da się zakwalifikować jako przestępstwo. Art. 218. §
    > 1 KK. Ale to Twoja wola kierować to dalej. Nie mnie wnikać dlaczego nie
    > będziesz chciała tego robić.
    > Czego akurat się spodziewam po nie dopominaniu się przez taki czas o swoje

    Na 100% pójde do sądu bo mimo wszystko się boję, że mnie wykiwają i nie
    zapłacą wcale :-/
    A składek nie płacili bo sami się do tego przyznali,że jak nie płacą
    wynagrodzeń to nie mogli płacić składek.

    Teraz mam inne pytanie:

    Jutro idę w sprawie pracy do gości, który niedawno mi ją proponował, tzn. on
    otwiera biuro i mnie tam chce, sprawa się trochę ciągnęła, bo nie miał
    lokalu itd. ale wygląda na to, że już wszystko pozałatwiał i chce się jutro
    spotkać i pogadać o konkretach. Znam go, bo współpracuję już z nim od roku
    na umowę o dzieło. Moje pytanie brzmi: wczoraj się zwolniłam, jestem bez
    pracy (dziś nie zdążyłam już się zarejestrować w urzędzie pracy, byłam w
    rozjazdach), jutro jadę do tego gościa popołudniu ok. 16-17-tej, czy rano
    mam lecieć do UP czy poczekać, co gościu powie i najwyżej iść w czwartek?
    Chodzi o to żeby nie robić zamieszania w UP, jeśli gość mnie by zatrudnił
    już (chociaż nie spodziewam się, że to będzie od czwartku, bo pewnie od 1
    marca) więc może lepiej iść do UP jutro z rana?

    Kasia