  • Date: Sun, 12 Aug 2012 00:26:20 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania

    W dniu 11.08.2012 23:52, Uni pisze:

    > Umówiliśmy się na "gębę", ale jest świadek.

    Który po ponad roku dokładnie pamięta treść umowy, która jego nie
    dotyczyła? I który jest dla stron obcy oraz towarzyszył tobie 24 godziny
    na dobę od zawarcia tej umowy tak, żeby móc wiarygodnie świadczyć, że
    umowa nigdy później nie uległa zmianie?

    > No tak można to kreślić właśnie :)

    Hmm... Przygotowanie do niepłacenia poprzez płacenie... LOL

    > No nie twierdzę że celowo, tylko on komuś na koniec pozwolił tam
    > mieszkać,

    I znowu: jaka była treść umowy w zakresie dalszego podnajmu/użyczenia i
    jak ją udowodnisz?

    > a tamten prawdopodobnie zapuścił to mieszkanie brudem i
    > karaluchami. Łatwo Ci się śmiać... mnie nie jest do śmiechu....

    Prawdopodobnie. Czyli nie wiesz.

    Swoją drogą w budynkach wielorodzinnych z reguły inwazjami insektów
    zajmuje się administracja budynku.

    > No umowa była na gębę /ale jest świadek / również na media - za prąd
    > płacił, a za gaz nie bo wykorzystywał to ze strącane jest z mojego konta
    > i obiecywał to uregulować.

    Patrz wyżej.

    > No tak - dezynsekcji, ale są jakieś szanse żeby do tego jego
    > zamieszkiwania nie dokładać i chociaż za prąd, gaz i dezynsekcję by
    > zwrócił - dla nikogo innego jak on te liczniki przecież nie naliczały
    > zużycia energii ?.

    A co to sąd obchodzi? Ważna jest treść umowy w tym zakresie - równie
    dobrze media mogą być wliczone w czynsz.

    > Na moment przekazu mieszkania - insektów nie było, nie było ich jeszcze
    > w kwietniu br. kiedy to ostatni raz zapłacił, bo była administracja z
    > wizytą i kontrolą instalacji gazowych i nic takiego nie stwierdzili, nie
    > było też na to do tej pory skarg sąsiadów.

    Ponawiam pytanie.

    I pytanie dodatkowe: podatek został stosownie zgłoszony i opłacony?