  • Data: 2012-08-12 00:05:32
    Temat: Re: Nieuczciwy najemca mieszkania
    Od: Uni <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-11 22:45, witek pisze:
    [..]>
    > 1. jak nie masz na papierze do kiedy mial mieszkac, to jak chcesz
    > udowodnic, ze umowa trwa nadala a nie ze byla do momentu do ktorego sie
    > wyprowadzil?
    >
    > 2. Skad zalozenie, ze to on mial oplacac rachunki, a nie ty? Moze to juz
    > bylo w kwocie, ktora ci płacił.

    Umowa zarówno na najem mieszkania i na media była na gębę, ale przy świadku.

    > 3. Skad wiesz, ze to on przyniosl robale, a nie same przyszly lub sasiad
    > przyniosl? moze sie wyprowadzil powiadamiajac cie, ze w zwiazku z
    > robalami nie da sie dalej mieszkac i zrywa umowe.

    Mieszkał rok, robali nie było jeszcze do kwietnia br. Z tego co wiem od
    sąsiadów to na koniec pozwolił tam komuś mieszkać poza moją wiedzą i
    zgodą i najpewniej to się stało w ostatnim okresie najmu mieszkania.
    Wcześniej tam nie było żadnych robaków, nie było też na ten temat
    skarg sąsiadów.