  • Data: 2009-10-24 22:30:40
    Temat: Re: Nieuczciwa firma remontowa
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    p p pisze:
    > Nigdy nie byłem nawet w sądzie i nie wiem jak
    > podejść do sprawy...co mogę zrobić, jak to załatwić aby firmie tej odechciało
    > się oszukiwać ludzi...

    Miałem tę samą sytuację rok temu. Poszedłem do radcy prawnego, on wysłał
    wezwania do zapłaty kary umownej, przygotował pozew, dokumenty, wysłał i
    odpowiadał na wezwania sądu. Przyszło zawiadomienie o rozprawie,
    pojechałem, druga strona się nie stawiła, wyrok wydany zaocznie z
    nakazem egzekucji (czy jak się to zwie). Jak na razie zapłaciłem tylko
    250 zł opłaty sądowej.

    Da się!

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \