    From: romek <rom123@nospam_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Date: Fri, 14 Feb 2003 13:54:22 +0100
    Sender: r...@o...pl@212.244.77.254

    On Fri, 14 Feb 2003 13:32:36 +0100, "Milamber" <m...@w...pl>
    wrote:
    >1.500 z? dojdzie drugie tyle + odsetki.

    popierwsze czytaj uwaznie nie 1500 zl tylo 1200 zl.

    >Pieni?dze sie oddaje. I moge ci tylko zyczy? jakiego? d?u?nika, kt?ry b?dzie
    >mia? podobne podej?cie do oddania ci pieni?dzy.

    po drugie uwaga ja wczesniej, malo mnie obchodzi twoje podejscie do
    oddawania pieniedzy bankowi, odpowiadasz nie na pytanie. Jak nie znasz
    odpowiedzi nie zabieraj glosu.

    >A na liscie pomoc moga uzyskac ludzie, kt?rzy maj? powazne problemy a nie
    >niesolidni d?uznicy szukaj?cy porady jak nie zap?acic.

    problem jest powazny dla mnie i nie tobie go oceniac.
    Z bankiem nie wiaza mnie zadne zazylosci natury osobistej i mam go
    gdzes. Dzialalnosc gospodarcza ktora prowadzilem zbankrutowala i bank
    jak byla kasa to mial przychod jak dzialalnos padla to ma strate. A ja
    musze pomyslec jak sie sie nie dac ostro zatakowac.

    To nie sa sprawy natury P2P, gospodarka dzika polska ze wiele chwytow
    jest dozwolonych. Oni maja prawniko niech mnie szukaja ,a ja chce sie
    narazie nie dac z?apac bo nie ma skad zaplacic.

    Tak na marginasie to wydaje mi sie ze masz nikle pojecie o egzekucji z
    tego co dotychczas wyczytalem to ni jak nie wychodzi mi drugie tyle
    kosztow egzekucji. A odsetki ustawowe to 17 % wiec jak nawet darowac
    sobie kapitalizacje to drugie tyle naro?nie z 5 lat.

    ale szkoda tematu filozofie
    romek