  • Data: 2003-02-14 12:48:48
    Temat: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "romek" <rom123@nospam_op.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : W zwiazku z tym:
    : 1.czy groza mi sankcje karne.

    nie ma sankcji za niepopełnienie przestępstwa :-)

    : 2. czy bank moze wytoczyc mi proces karny.

    prokurator "wytacza" proces karny :)
    odpowiedź: nie bo nie ma przestępstwa

    : 3. czy zagrazaja mi tylko konsekwencje z prawa cywilnego

    to nie są konksekwencje imho.
    masz po prostu spłacić dług - to wszystko

    : Byl_a_bym bardzo wdzieczn_y_, jezeli to mozliwe za namiary na konkretne
    : przepisy prawne. (zeby w razie czego miec jakies pole do dalszego
    : szperania samodzielnie)

    khem khem - problemy z tożsamością? :)

    konkretne przepisy, hmmm,
    komentarz do rozdziału 1 kodeksu karnego ( w szczególności art. 1 i 9 kk),
    art 284 kk i 286 kk.

    W szczególności zwróc uwage na "zamiar" :-)

    pozdrowienia