  • Data: 2003-02-14 13:06:34
    Temat: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "romek" <rom123@nospam_op.pl> wrote in message
    news:7bln4vk3c8mfeodvdqd99n0g2vjkf7rjv4@4ax.com...
    > Witam
    >
    > Nie splacilem debetu w pko bp, na kwote 1200 zl ponad rok temu.
    >
    > Zastanawiam sie co moga mi z tego powodu zrobic, nie mam zabardzo
    > pieniedzy i zastanawiam sie, czy moze moga mi jakos powaznie
    > zaszkodzic.

    Dokad ne splacisz bedziesz praktycznie "nikim".
    Niczego ine beziesz mogl spac spokojnie bedac legalnie wlascicielem
    czegokolwiek wartosciopwszego - zadluzenie bezie rosnac a komornik czychac..
    nie dostaniesz zadnego kredytu
    (chyba ze uda Ci sie kogos oszukac). Moga robowac udowodnic,
    ze wzialles kredyt "z zamiarem niesplacenia" - wyludzenie.

    Boguslaw