  • Data: 2003-02-14 13:05:09
    Temat: Re: Niesplacilem debetu w PKO BP
    Od: romek <rom123@nospam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Feb 2003 13:48:48 +0100, s...@d...pl (Marcin
    Surowiec) wrote:

    > : Byl_a_bym bardzo wdzieczn_y_, jezeli to mozliwe za namiary na konkretne
    >: przepisy prawne. (zeby w razie czego miec jakies pole do dalszego
    >: szperania samodzielnie)
    >
    >khem khem - problemy z to?samo?ci?? :)

    oj na szczescie nie;)

    >konkretne przepisy, hmmm,
    >komentarz do rozdzia?u 1 kodeksu karnego ( w szczeg?lno?ci art. 1 i 9 kk),
    >art 284 kk i 286 kk.
    >
    >W szczeg?lno?ci zwr?c uwage na "zamiar" :-)

    dzieki i jak mozesz to jeszcze jedno uszczegolowienie.

    Niezaleznie kto taki proces kary by wszczynal, czy fakt mojej
    niezytelnosci jako dluznika moze byc podstawa do procesu karnego (
    ozeczenia o winie i skazania).

    Dlaczego pytam, u nas jest duze bezrobocie i jakis czas temu zamkneli
    goscia za jak twierdza podobna sytuacje jak moja.
    Wydaje mi sie ze on poprostu placil karta kilka razy tego samego dnia
    i wyludzil ponad stan kredyt odnawialnego.

    Jakos strasznie mi sie nie chce isc do aresztu;)

    jeszce raz dzieki za odpowiedz
    roemk