  • Data: 2003-04-15 23:16:45
    Temat: Re: Niespłacany kredyt - krok po kroku
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Frank" <f...@2...pl> napisał w wiadomości
    news:b7i3gc$sv2$2@atlantis.news.tpi.pl...
    > pozyczka w eurokoncie byla dokladnie w tej kwocie z tym ze po kilku
    > miesiacach naroslo juz z poltora tysiaca odsetek (wg banku) ... problem
    > polega tylko na tym ze sprawa zostala przekazana juz do windykatora ktory
    > wysyla mi kolejne listy ... z chaty nic raczej nie wynsiosa poza tym mam
    > zaledwie jej czesc (wspolwlasnosc)
    musisz mieć faktury VAT, poborca czy komornik ja ich nie rozpoznaje
    przychodzi i znakuje. Jak coś twioerdzisz ze jest nie Twoje to słyszysz
    "czyje i gdzie jest f-ra VAT"

    > ... interesuje mnie jednak jak to wyglada od strony praktycznej -
    odnosnie
    > windykacji czy moga mi np. wejsc do domu i wyniesc z niego wszystko co w
    nim
    > jest niezaleznie o tego czy nalezy to do mnie czy kogos ze wspolokatorow?
    w polsce tak

    a tak mi przyszło na myśl, problem z bankami jest taki, że wszelkie opłaty
    doliczają się w tempie makstymalnym. Inflacja 0% a odsetki kane 25% w skali
    roku. To nie jest kwota gigantyczna ale ja mam taki przypadek ze miałem
    debet chyba 0.01 (jeden grosz) i zacząłem dostawać wezwania do zapłaty. Wg
    cennika prowizji o opłat banku wezwanie kosztuje mnie 20 PLN, teraz jest do
    zapłacenia chyba z 500 PLN bo systematycznie od może 2 lat dostaje wezwania
    ale nigdy nikt nie przyszedł i nie dostałem niczego innego jak wezwanie
    standardowe (kliknij na wezwaniu w banku w wordzie i podaj dane dłużnika,
    następnie wyślij i zainkasuj 20 PLN - taka polityka)

    w polsce wszystko jest mozliwe i to zależy od bardzo wielu czynników, nie da
    sie tego określić

    Icek