eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Date: Thu, 18 Sep 2014 14:20:43 +0200
    From: Trybun <I...@j...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie
    prawo

    W dniu 2014-09-17 21:51, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Mandatu ? Chyba bez zatrzymania dowodu rejestracyjnego

    Oczywiście zabranie dowodu też - niesprawne auto nie może być
    dopuszczone do ruchu. Ale skoro umyślili że karać należy również za to
    że kierowca zapomniał dokumentów, to dlaczego takie przewinienie jak
    jazda niesprawnym autem mialaby być puszczana płazem.

    > Już mówiłem, żeby prawo umożliwiające zmianę żarówki na miejscu miało
    > sens to by ta żarówka musiała sama się zmieniać. Inaczej zawsze ktoś
    > będzie umiał/mógł ją zmienić a ktoś inny nie będzie.

    Ależ jak najbardziej ma sens. Dlaczego nie dać komuś możliwości
    usunięcia usterki bez karania?