eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo › Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
  • Data: 2014-09-18 19:02:05
    Temat: Re: Niemożność samodzielnej wymiany żarówki w samochodzie a polskie prawo
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Trybun" <I...@j...com>

    > Oczywiście zabranie dowodu też - niesprawne auto nie może być dopuszczone
    > do ruchu.

    To by diagnosta mógł nie dopuścić, ale zatrzymać dowodu z takiego ogólnego
    powodu na drodze nie można.

    > Ale skoro umyślili że karać należy również za to że kierowca zapomniał
    > dokumentów, to dlaczego takie przewinienie jak jazda niesprawnym autem
    > mialaby być puszczana płazem.

    Dlatego, że stwierdzenie niesprawności wymaga kwalifikacji a posiadania
    dokumentów może pilnować każdy.

    > Ależ jak najbardziej ma sens. Dlaczego nie dać komuś możliwości usunięcia
    > usterki bez karania?

    Dlatego, że jeden wie jak ją usunąć i usunie i mandatu nie dostałby a drugi
    nie wie i unie usunie i mandat musiałby dostać, gdy obaj popełnili to samo
    wykroczenie.