  • Data: 2003-11-03 19:31:31
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Who?" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bo5k6t$esc$1@inews.gazeta.pl...

    przeczytalem ten watek i tak sie zastanawiam, nie kryje tez pierwsza moja
    reakcja bylo "niezly konfident" ale po paru sekundach stwierdzilem, ze jesli
    wszyscy bedziemy mieli takie podejscie jak tutaj obecni do kolegi ktory, co
    prawda w ramach zemsty chce, ale mimo wszystko chce wprowadzic prawo, to ja
    sie nie dziwie ze mamy taki burdel w kraju

    najsmutniejsze jest to ze jest to grupa o tematyce prawnej i mozna by sie
    bylo spodziewac, ze gdzie jak gdzie, ale tutaj takich komentarzy bedzie
    niewiele