  • Data: 2003-11-04 05:50:14
    Temat: Re: Nielegalny wynajem mieszkania - Gdzie i jak zglosic?
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomek tarasiuk" <l...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w
    wiadomości news:bo6ekf$1cv$1@inews.gazeta.pl...
    > Jeszcze niedawno bo jakieś 50 lat temu bycie Żydem było niezgodne z
    prawem.
    > Jak ktoś doniósł na Żyda to mógł dostać jego mieszkanie. Czy dalej chcesz
    > bronić prawa. Tomek

    tia :) a w epoce jaskiniowej wogole nie mieli tego probemu

    mi nie tyle chodzi o obrone prawa, co o podejscie do ludzi ktorzy tego prawa
    w jakis sposob probuja bronic, a w tym wypadku niestety jest to doniesienie
    o lamaniu prawa

    przez te wszystkie lata zaborow, okupacji i komuny, wyrobilismy w sobie
    silny odroch niecheci do donoszenia do wladz i ludzi ktorzy to robia, i
    przestalismy jak widze rozgraniczac, sprawy sluszne od nieslusznych, a skoro
    tak to czemu sie dziwimy ze w kraju taki burdel i znieczulica