  • Data: 2021-08-05 13:57:24
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2021 o 12:03, J.F pisze:

    > Do konca czy od poczatku?

    Filmik się zaczyna, jak już po ulicy biegają ludzie. Nie wiadomo było,
    skąd się wzięli. Natomiast zupełnie przez przypadek rozmawiałem z osobą,
    która rozmawiała z osobą, która była na miejscu. Z tej relacji wiem, że
    to, co istotne, to się wydarzyło po prawej stronie autobusu.

    Podobno jakaś tam część tłumu niezadowolona, z tego, ze kierowca
    zatrąbił na bijących się usiłowała sforsować prawe przednie drzwi.
    Kierowca się wystraszył i ruszył. Na dostępnych w sieci filmikach widać
    próbę otwierania drzwi. Podlinkował bym, ale ktoś już z sieci to usunął,
    natomiast mój rozmówca miał to zapisane na urządzeniu.

    > Tylko tego na filmie jakby nie widac.
    > Chodziaz ... jakby tam sie drzwi uchylaly.

    No właśnie. Zakładam, ze Policja dysponuje zeznaniami świadków, zapisem
    monitoringu z autobusu i jakimiś innymi dowodami.

    > A z kolei pod koniec jest ciag dalszy - kierowca zjezdza w kierunku
    > chodnika, tlum goni za autobusem - i tu juz ucieczka z miejsca
    > "wypadku" moze byc usprawiedliwiona.
    >
    > Tak swoja droga ... autobusy w Katowicach pewnie maja monitoring, ale
    > prokurator polozyl lape na filmie ...

    I słusznie. Dla mnie błędem jest nagonka medialna na kierowcę. Może się
    ostatecznie okazać, że to osoba niewinna, albo w każdym razie nie winna
    zabójstwa.

    --
    Robert Tomasik