  • Data: 2021-08-05 16:30:50
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2021 15:48:48 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Nie zdziwił bym się, jakby na filmie była inna osoba. W naszych
    > lokalnych mediach 25% informacji o poszukiwaniach jest ilustrowane
    > zdjęciem policjanta w mundurze z psem tropiącym. Tym samym. Ponieważ go
    > znam, to wiem, ze to fotka sprzed kilkunastu lat :-) Kiedyś, jak na
    > forum FaceBook zwróciłem im na to uwagę, to mi odpisali, ze to
    > "fotografia ilustracyjna".

    To w naszych mediach normalne. Wybiera sie z banku jakies pasujace
    zdjecie. I chyba nie tylko w naszych.

    Ale ... nie chcesz chyba byle jakiej osoby okreslic slowem "zabojca"?

    https://www.onet.pl/informacje/onetslask/katowice-sm
    ierc-19-latki-sa-wyniki-sekcji-zwlok/z0fpcxn,79cfc27
    8
    Zdjecie z bazy? Byc moze, i tak nic nie widac :-)

    https://www.onet.pl/informacje/onetslask/katowice-sm
    iertelne-potracenie-nastolatki-wyniki-badan-toksykol
    ogicznych-kierowcy/ydnp2k1,79cfc278
    Podobnie?

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,274
    00150,katowice-3-miesieczny-areszt-dla-kierowcy-miej
    skiego-autobusu.html
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,274
    02537,katowice-kierowca-ktory-smiertelnie-potracil-1
    9-latke-przeszedl.html
    z bazy?
    Ale auto sie jakby zgadza z poprzednim.

    Przy czym - do sadu to prawie kazdy mogl wejsc i cos tam sfotografowac
    przy okazji posiedzenia aresztowego.
    A tu niby Komenda. Policjanci sami nagrali i mediom przekazali ?
    Sami
    https://slaska.policja.gov.pl/kat/informacje/wiadomo
    sci/317193,Zarzut-zabojstwa-i-areszt-dla-kierowcy-au
    tobusu.html

    Suweren lubi przestepcow w kajdankach. A Policja sie lubi chwalic
    "sukcesami". Mimo protestow RPO.

    P.S. No prosze - da sie szybko zrobic sekcje. Tylko trzeba chciec.

    > Natomiast na temat tego, co Policja uważa zajmować stanowiska nie
    > będę. Osobiście poczekałbym z napiętnowaniem do rozstrzygnięcia
    > ostatecznego. Zwłaszcza, ze ujęcie kierowcy nie było jakimś
    > spektakularnym wyczynem. Facet się nie ukrywał.

    A tu widzisz - sukces jest, przestepca w kajdanach, a jak go tam za
    dwa lata uniewinnia, czy za pol roku zarzut obniza, to juz nikt nie
    bedzie pamietal :-P

    J.