  • Data: 2021-08-05 15:48:48
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.08.2021 o 14:31, J.F pisze:
    > Na razie to Policja zakula go w podwojne kajdanki i odstawila pod
    > fotografa. Bo Suweren lubi, jak przestepcy sa w kajdankach.
    > Widac Policja jest pewna, ze to grozny morderca.

    Nie zdziwił bym się, jakby na filmie była inna osoba. W naszych
    lokalnych mediach 25% informacji o poszukiwaniach jest ilustrowane
    zdjęciem policjanta w mundurze z psem tropiącym. Tym samym. Ponieważ go
    znam, to wiem, ze to fotka sprzed kilkunastu lat :-) Kiedyś, jak na
    forum FaceBook zwróciłem im na to uwagę, to mi odpisali, ze to
    "fotografia ilustracyjna".

    Natomiast na temat tego, co Policja uważa zajmować stanowiska nie będę.
    Osobiście poczekałbym z napiętnowaniem do rozstrzygnięcia ostatecznego.
    Zwłaszcza, ze ujęcie kierowcy nie było jakimś spektakularnym wyczynem.
    Facet się nie ukrywał.

    --
    Robert Tomasik