  • Data: 2021-08-05 14:31:50
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 5 Aug 2021 13:57:24 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Filmik się zaczyna, jak już po ulicy biegają ludzie. Nie wiadomo było,
    > skąd się wzięli. Natomiast zupełnie przez przypadek rozmawiałem z osobą,
    > która rozmawiała z osobą, która była na miejscu. Z tej relacji wiem, że
    > to, co istotne, to się wydarzyło po prawej stronie autobusu.

    Odnosiles sie do filmu
    https://www.youtube.com/watch?v=adqKHtd6eN8

    Istotnie - sa juz ludzie na ulicy, autobus dopiero nadjezdza, trabi.

    Mowisz o czyms co bylo wczesniej?
    Trabil pierwszy raz, komus sie nie spodobalo, zaczal drzwi odciagac,
    kierowca ruszyl, chcial szybko odjechac, a tu ludzie na jezdni sie
    bija ... i tu sie powyzszy film zaczyna.
    Wiec kierowca hamuje, trabi drugi raz, oni nie ustepuja, zagrozenie
    sie zbliza, wiec on w gaz ...

    Moze i tak bylo, przez szyby nie widac aby ktos tam gonil, ale jakis
    ruch jakby otwierania widac - a osoby nie. I skad sie wziela tez nie
    widac.

> [...]
    > zatrąbił na bijących się usiłowała sforsować prawe przednie drzwi.
    > Kierowca się wystraszył i ruszył. Na dostępnych w sieci filmikach widać
    > próbę otwierania drzwi. Podlinkował bym, ale ktoś już z sieci to usunął,
    > natomiast mój rozmówca miał to zapisane na urządzeniu.

    > No właśnie. Zakładam, ze Policja dysponuje zeznaniami świadków, zapisem
    > monitoringu z autobusu i jakimiś innymi dowodami.

    > I słusznie. Dla mnie błędem jest nagonka medialna na kierowcę. Może się
    > ostatecznie okazać, że to osoba niewinna, albo w każdym razie nie winna

    Na razie to Policja zakula go w podwojne kajdanki i odstawila pod
    fotografa. Bo Suweren lubi, jak przestepcy sa w kajdankach.

    Widac Policja jest pewna, ze to grozny morderca.

    J.