  • Data: 2018-08-02 02:31:33
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Kto ma o tym decydować? Urzędnik (anonimowy a jakże) na Mysiej?

    Kompromis społeczno-etyczno-prawny.

    > Jeszcze raz - dlaczego ujawnienie nazwiska funkcjonariusza publicznego
    > miałoby być zabronione? Protokolant jest jawny, inspektor skarbowy się

    Samo w sobie nie powinno być zabronione. Dyskusyjne jest łączenie go z
    czynem nagannym etycznie czy też karalnym.

    > BTW - "bezczeszczeń" pomników, zamalowania tablic z nazwami ulic i
    > malowań haseł na murach (między innymi biur poselskich) będzie więcej.
    > Dlatego, że w normalnym kraju możesz iść do sądu. W Polce nie będzie to
    > miało sensu bo sądy będą już za chwilę wiernie służyć władzy. Więc
    > cywilizowanej drogi nie będzie. Do tego rękę przykłada między innymi ten
    > policjant.

    Być może tak, ale jeszcze poczekajmy. Odpukać, jakby nie demonizować
    PiSu to jeszcze poziomu PRLu nie osiągneli. Na razie tkwią tam głównie
    mentalnie z poważnymi zakusami na dużo wiecej.

    Nb. zaskoczył mnie ostatnio art. w Rzepie o frakcjach w pisie, bo
    wygląda jednak, ze prezes słabnie a chorych z ambicji (eufemizm) w okół
    sporo. Wynikało z tego art. że w kwestii zamordyzmu i ograniczeń
    wolności obywatelski to pan prezes to jest frakcja umiarkowa. Strach się
    prawdę mówiąc bać.

    --
    Marcin