  • Data: 2018-07-29 19:40:32
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie chce mi się Ci tu przeklikiwać całego wątku,więc sobie sam poczytaj,

    "Bo nie jetem idiotą. Dawno przestałem wierzyć w dyrdymały o protestach
    z potrzeby serca. Szansa na to, kilkudziesięciu ludzi na raz w jednym
    momencie wpadnie na potrzebę pokrzyczenia pod sejmem jest żadna. No i
    jak sadzisz, skąd ta Policja wiedziała, ze oni tam przyjdą?"

    Zapewne znowu padłem ofiarą tego, że nie napisałeś trgo, co napisałeś.

    Gdzie spodziewałeś się że zbiorą się przeciwnicy tej ustawy i kiedy - ze
    trzech w mc'donaldzie na dworcu w Piszu we wtorek, jeden w jaskini
    Mylnej w przyszły czwartek i czterech w toalecie na Centralnym 1 września?

    Przecież nie trzeba być ciężkim mózgowcem żeby wpaść na to, że wpadną
    pod parlament i to akurat wtedy jak będą obradować. No a tobie się to w
    pale nie mieści. Daj spokój...

    Shrek