  • Data: 2018-07-29 23:13:54
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-29 o 22:21, Shrek pisze:

    > Nie trzeba śledzić programu obrad sejmu. Wiesz - jak ktoś się choć
    > trochę interesuje, to na dowolnym portalu, w większości gazet da się
    > przeczytać. ba, jestem przekonany że nawet w TVpis wspominają.

    > Ustalmy fakty, bo nie wierzę... Zaskoczyło cię, że prostestujący przeciw
    > ustawie zabrali się akurat pod parlamentem i akurat wtedy gdy nad nią
    > obradowano? Uważasz, że jest to statystycznie niemożliwe, zeby sobie
    > akurat taki czas i miejsce wybrali? Przyznaj - w tej policji to ty
    > detektywem nie jestes?

    Na fejsbuku i innych stronach się spiknęli.
    Najgorsze jest to, że ludzie niepikietujcy a chcący się wybrać gdzieś z
    wizytą czy do kawiarni boja sie wyjć z domu, żeby nie przrchodzić przez
    ten tłum i w łeb od kogos nie dostac. My Warszawiacy żyjemy jak w
    więzieniu, bo Krakowskie Przedmieście i Plac Zamkowy jest dla dzikich
    tłumów, a nie ludzi, którzy chcą sobie sobotę czy niedzielę miło
    spędzić. To co się teraz dzieje to normalnie dzicz, dzicz, dzicz.
    Przyjezdna na ogół dzicz.
    Warszawiacy chcą spokoju i poczucia bezpieczeństwa!

    --
    animka