  • Data: 2018-07-29 21:26:10
    Temat: Re: Nieanonimowy policjant
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-07-18 o 22:35, J.F. pisze:

    > Telewizji tez coraz mniej ogladam.
    > No dobra, przyznam racje - wygralyby gwiazdy Facebooka :-(

    Sądzę, że kampania by się trochę zmieniła. Ale w każdym razie ludzie by
    nie popierali polityków, którzy się nie sprawdzili. Tu już Poseł
    musiałby się liczyć z wyborcami, a nie Prezesem. I o to mi głownie
    chodzi. Reszta by się pewnie niewiele zmieniła.

    > Z przykroscia stwierdzam, ze nic. Ale myslisz, ze z jedna lista
    > ogolnopolska bede wiecej wiedzial ? W JOW bedzie lepiej ... moze.

    Nie będzie lepiej,ale chcę uniezależnić posłów od Prezesa.

    > Mysle, ze spokojnie by byl, i to z jednym z wyzszych wynikow.

    Może. I tak tego nie sprawdzimy. Moim zdaniem nie.

    > Co nam nawiasem mowiac rodzi kolejne pytanie do strategii i ordynacji
    > - lepiej wystawic 250 kandydatow, czy 460 ?
    > Przy 460 moga sie glosy rozwodnic, i przegramy z tymi, co wystawia 250
    > :-)

    Problemów pewnie byłoby więcej. Nie zajmuję się polityką i pewnie ich
    nawet nie dostrzegam.

    > Nie ... musi byc klucz partyjny jak teraz. Bo wyborcy zaglosuja na
    > Kaczynskiego, Ziobre, Macierewicza ... i oni zdobeda po milionie
    > glosow, a kto zaglosuje na tych drugorzedowych ?
    > To loteria tam bedzie. Wiec bedzie sumowanie glosow na partie.

    A ja uważam, że właśnie Ci drugorzędowi są na usługach "prezesów" i w
    efekcie prezes ma 200 głosów, a nie jeden.