eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie zdjąłem maseczki w banku › Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
    !goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!feeder.usenetexpress.com!tr
    3.eu1.usenetexpress.com!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.farm!border1.nntp.
    ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Nie zdjąłem maseczki w banku
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <6053b8a2$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Date: Fri, 19 Mar 2021 11:08:40 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.8.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <6053b8a2$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 40
    Message-ID: <60547829$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 37.47.1.2
    X-Trace: 1616148521 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 37.47.1.2:10289
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:808570
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2021-03-18 o 21:31, kapitalikk pisze:
    > Wszedłem do jednego z banków (dużego).
    > Znalazłem się w pomieszczeniu obsługi wraz z innymi klientami i
    > pracownikami banku.
    > Było nas chyba ok 10 osób.
    > Chciałem dokonać operacji bankowej. Położyłem przed pracownikiem dowód
    > osobisty.
    > Pracownik nakazał mi zdjęcie maski celem porównania mordy ze zdjęciem
    > lub celem weryfikacji mojej osoby.
    > Odmówiłem. Moim argumentem był fakt, że w chwili obecnej w
    > pomieszczeniach użyteczności jakiejkolwiek należy chodzić w masce i za
    > zdejmowanie maski lub innej ochrony grozi mi do 30.000 zł kary.
    > Poza tym uważam, że takie zachowanie naraża mnie i inne osoby na
    > zagrożenie covidem.
    > Powiedziano, że mnie nie obsłużą bo nie mogą mnie zweryfikować.
    > Ja miałem na twarzy normalną standardową maseczkę.
    >
    > Złożyłem skargę, reklamację.
    > W reklamacji zamieszczono imię i nazwisko oraz adres osoby, która
    > przekazała dowód osobisty.
    >
    > Uważam, że to bank nie potrafił zabezpieczyć pracowników i klientów
    > podczas weryfikowania klienta tworząc właściwe i bezpieczne procedury.
    >
    > Czy mogę się upierać, że zdejmowanie maseczki w pomieszczeniach
    > bankowych jest niezgodne z prawem i narażanie ludzi na covid?
    > Czy mogę żądać wprowadzenia zmian w procedurach aby proces był bezpieczny?
    > Czy mogę żądać przeprosin mojej osoby za stracony czas i próbę narażania
    > mnie na zagrożenie biologiczne ze strony banku?
    > Czy mogę upierać się o przyznanie mi racji, że bank chciał narazić mnie
    > na karę w związku z nakazem zdejmowania maseczki?
    > Czy zgłosić to do sanepidu albo innej (jakiej) jednostki kontrolnej?


    Kiepski pieniacz z ciebie, skoro nie wiesz, że istnieje przepis
    dopuszczający prośbę o zdjęcie maseczki w celu potwierdzenia tożsamości.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1