  • Data: 2005-03-02 21:11:08
    Temat: Re: Nie wydają gwarancji!
    Od: "Levis" <l...@p...onet.poczta> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d04jb2$cnu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale z czym masz problem kolego?
    Jak bede mial problem to ci dam znac, tylko watpie zebys wtedy przeczytala
    moj watek.

    > Gwarancja na router jest gwarancja producenta - w moim przypadku "kartą
    > gwarancyjną" byl sticker z nr seryjnym

    No widzisz. W moim przypadku nie ma nawet stickera. Dopiero dzis zadzwonilem
    do nich i powiedzialem, zeby nie robili jaj bo jest inny sklep w Lodzi,
    ktory sprowadza te same routery, daje 12 miesiecy gwarancji NA PISMIE!
    Powiedzialem, ze mam zamiar kupic jeszcze 4 takie maszynki do firmy i niech
    ona zgadnie gdzie je kupie jesli mi nie wypisze gwarancji. Zgadla, ze u
    konkurencji. Wiec bede mial i sticker i nawet bodajze wypisana karte
    gwarancyjna. Wiec mi nie chrzan, ze jak Ci jeden sklep tak pieknie uznal
    reklamacje to wszyscy tak robia! Moj przypadek jest ewidentnym dowodem na
    kretactwo niektorych sklepow. Gdybym nie mial jezyka w gebie i nie domagal
    sie swoich praw to bym gowno mial a nie sticker i karte gwarancyjna. Tylko,
    ze na pewno jest kupe osob, ktorych sklepy laduja w tylek bez wazeliny tylko
    ze sie nikomu nie poskarza. Powinien ktos tego odgornie pilnowac, zasad
    zdrowej konkurencji, nie robienia klienta w balona ale u nas wiecej jest
    komisji sledczych w parlamencie niz zdrowego rozsadku w ich zakutych lbach.
    Pozdrawiam, Michal.
    --
    (C) Copyright 2005 by Levis