eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
  • Data: 2007-03-08 18:25:04
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:espguq$c25$1@inews.gazeta.pl...

    > Miałem zamiar wjechać w bramę. Brama wąska więc manewr wykonywałem od osi
    > jezdni. Z bramy akurat wychodzili piesi wiec nie wjechałem w bramę tylko
    > sie zatrzymałem. Chwile potem (3-4 sek tyle co wyjście pieszych z bramy)
    > usłyszałem klakson trwający ok 4-5 sek (potwierdził to kierowca tego auta
    > co we mnie przywaliło) i chwile potem BUM.

    Biorąc pod uwagę to, że ciężko będzie po zdarzeniu orzec czy i który
    kierunkowskaz miałeś włączony ( ten "drugi" pewnie twierdzi, że lewy) oraz
    przyjmując, że ten drugi jechał jezdnią przy prawej krawędzi a nie
    chodnikiem to wina jest ewidentnie twoja. To ty zmieniając pas ruchu
    (oznaczony lub nie, a jeśli ten drugi jechał jezdnią to jechał prawym a ty
    znalazłeś się na lewym) lub kierunek jazdy (a wykonywałeś go nieprawidłowo
    bo nie od prawej krawędzi ) masz zachować szczególną ostrożność czyli między
    innymi patrzeć w lusterko.

    --
    Pzdr
    Leszek