eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
  • Data: 2007-03-10 22:03:04
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus napisał(a):

    > Uważam, że oni jako jedyni mogli się w tej sprawie wypowiedzieć. I się
    > wypowiedzieli.

    Tak , jak powiedziałem że nie przyjmuje mandatu to zaczeli mnie straszyć
    że dostane takie koszty sądowe że się do końca życia nie wypłacę i że
    będę miał przechlapane w papierach. Dodatkowo zdjęcia jakie wykonali z
    miejsca kolizji zaginęły.

    > Oczekiwałem logiką popartych argumentów. No cóż...

    To może jeszcze jeden argument, auto które we mnie przywaliło miało
    również uszkodzony tył koleś sugerował że to powstało w czasie tej kolizji.

    p,M