eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
  • Data: 2007-03-09 11:14:50
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus napisał(a):

    > Sugerujesz, że autor wątku jechał ciężarówką?? Gdyby jego wymiary
    > zmuszały go do skrętu w prawo z lewego pasa to i tak jadącemu prawym
    > pasem musiałby ustąpić pierwszeństwa.

    Jest mnóstwo wjazdów (bram czy innych), gdzie poprostu nie skręcisz od
    krawędzi jezdni. Nie wszędzie jest spore pobocze/szeroki chodnik by się
    mozna było "wyrobić". Autor wątku wyraźnie napisał, że wykonując manewr
    NIE JECHAŁ żaden pojazd. Wyjaśnij mi zatem tutaj pojęcie "ustąpić
    pierszeństwa".

    > Tylko po udowodnieniu czasu jaki stał. 2-3 sekundy nie wystarczą.
    > Zdajesz sobie sprawę jak trudno to udowodnić na tyle mocno aby
    > udowodnić, że ten "drugi" miał dość czasu na reakcję. I nie pisz że
    > powinien przewidzieć, bo to jest powinnością wykonującego manewr.

    Przewidzieć powinien ten, który jechał prawym pasem, że za chwilę może
    (za wzniesieniem jak mniemam) znaleźć się pojazd lub pieszy na
    przejściu. Skoro sąd (jak i świadek oraz "jadący prawym pasem) uznali,
    tak jak sąd nie rozumiem dlaczego usilnie próbujesz obwinić za to Marcina.

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl