eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
  • Data: 2007-03-10 21:56:07
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: Marcin Wójcik <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Wójcik" <w...@b...sp.amu.gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:esr723$nrq$1@inews.gazeta.pl...

    > Zamiast patrzeć na sekundnik, trzeba było patrzeć w lusterko ;))
    Już Ci napisałem że przed rozpoczęciem manewru spojrzałem w lusterko,
    czekając jak piesi opuszczą bramę też miałem zerkać w lusterko czy
    przypadkiem jakiś rajdowiec będzie przewidywał że wjadę w bramę?

    > Czyli już rozumiesz, że to ty musisz udowodnić winę tego drugiego
    > jadącego prawidłowo przy prawej krawędzi?
    Tak zrozumiałem to już kilka postów wcześniej, nie lubię być obwinianym
    o coś czego nie jestem sprawcą

    > Zakładam, że uszkodzenia masz też na prawym boku
    Tak prawie przez całą długość samochodu (od tylniej lamp na lusterku
    skończywszy)
    > a te nijak nie mogą
    > powstać podczas prawidłowego skrętu w prawo. No chyba, że koleś wali z
    > chodnika ;))
    Nie masz racji.

    p,M