eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze › Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
  • Data: 2007-03-09 11:03:23
    Temat: Re: Nie przyjecie mandatu, wygrana sprawa - jak odzyskać pieniądze
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:vyfxlh3u2mqn$.132jrh30m1idg.dlg@40tude.net...

    > Nie jest. Dlaczego - to doczytaj w kodeksie drogowym bo jest tam jasno
    > napisane kiedy można skręcać w prawo z innego pasa.

    Sugerujesz, że autor wątku jechał ciężarówką?? Gdyby jego wymiary zmuszały
    go do skrętu w prawo z lewego pasa to i tak jadącemu prawym pasem musiałby
    ustąpić pierwszeństwa.

    > W momencie zderzenia on po prostu stał w poprzek prawego pasa,
    > więc de facto winny jest ten który w niego uderzył bo nie dostosował
    > prędkości do warunków drogowych.

    Tylko po udowodnieniu czasu jaki stał. 2-3 sekundy nie wystarczą.
    Zdajesz sobie sprawę jak trudno to udowodnić na tyle mocno aby udowodnić, że
    ten "drugi" miał dość czasu na reakcję. I nie pisz że powinien przewidzieć,
    bo to jest powinnością wykonującego manewr.

    --
    Pzdr
    Leszek