  • Data: 2006-11-23 12:56:25
    Temat: Re: Nie odebrałem zaocznego wyroku - co robić ?
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Qbek napisał(a):
    > Jesli została wszeta gezekuja, przysluguje Ci powództwo opozycyjne w
    > ktorym wykazujesz, ze kwota dla NASK zasądzona wyrokiem nie jest
    > należna.

    Raczej wnosiłbym sprzeciw od nakazu zapłaty i zażalenie na nadanie
    klauzuli wykonalności wykazując, że nakaz zapłaty (bo pewnie o to
    chodzi, ale z wyrokiem zaocznym tak samo) nie uprawomocnił się, bo nigdy
    nie został prawidłowo doręczony pozwanemu (o ile można wykazać, że
    rzeczywiście tam nie mieszkał). Powództwo opozycyjne nic nie da, bo
    przecież nie można w nim kwestionować zasadności rozstrzygnięcia.

    KG