  • Data: 2006-11-23 12:29:49
    Temat: Re: Nie odebrałem zaocznego wyroku - co robić ?
    Od: "Qbek" <q...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Funnyfish napisał(a):

    > Czy to wstrzymuje czynności komornicze ?
    > Jak się to wnosi ?

    Nie. Jednak gdy już wszczęto egzekucję, możesz złozyć wniosek do
    sądu o zabezpieczenie powództwa przez zawieszenie postępowania
    egzekucyjnego, na zasadach określonych w przepisach regulujących
    postępowanie zabezpieczające.

    Pozew musi spełniać okreslone warunki wskazane w kpc (przedewszystkim
    187, 189-190), Ty bedziesz Powodem, za wierzyciel Pozwanym w tym
    przypadku. Wnosi sie do sądu w okręgu którego prowadzona jest
    egzekucja.
    Powództwo o pozbawienie tytułu wykonawczego wykonalności
    - zaprzeczasz podstawom (zdarzeniom) nadania tytułu wykonawczego
    - lub mozesz podnieść, ze zobowiązanie wygasło lub z innych
    przyczyn nie moze być wykonane.