eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-10 09:49:04
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jun 2015, Poszkodowany wrote:

    > Nie "nie chcę" - nie chodzi tu o moją "zachciankę" - tylko NIE MOGĘ, BO JUŻ
    > TAM NIE MIESZKAM.

    To teraz większymi literami: kto lub co było powodem, że już tam nie
    mieszkasz.
    Wersje które widzę do wyboru:

    1. Netia. Nie wiem jak mogła to spowodować, więc ciekaw jestem tej wersji.
    2. Ty. Twoja decyzja, z której nie musisz się tłumaczyć i jej uzasadniać.
    3. Spalenie się domu
    4. Decyzja administracyjna o rozbiórce
    5. Egzekucja komornicza i eksmisja (choć to też podpada pod 2.)

    > Czy takimi literami wystarczy, czy jeszcze większymi trzeba?

    Odpowiedz na pytanie wyżej. Ciekaw jestem czy coś pominąłem.

    pzdr, Gotfryd