eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-10 13:00:53
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No, powiedzmy, założył optymistycznie że przedłużenie jednej umowy
    > się uda a nie wyszło. Zdarza się. Ale trudno żeby "osoby trzecie"
    > miały ponosić konsekwencje, nie można się nie zgodzić.
    > "Papiery" jednoznacznie świadczą przeciw Niemu (jedna umowa
    > kończąca się w trakcie trwania drugiej).
    > <OT>
    > Z rzadka prawo przewiduje możliwość potraktowania takiego zdarzenia
    > jako podstawy rozwiązania umowy (np. o pracę, włączając w to
    > zobowiązania terminowe np. z tytułu szkoleń), a Poszkodowany chce
    > z tego zrobić regułę.
> [...]

    Zdarzają się umowy - pisałem - w umowie z Dialogiem miałem taką opcję,
    że sprawdzą możliwość i w razie możliwości dalszego świadczenia w nowym
    miejscu przeniosą tam usługę, a jeśli nie, to mogę wypowiedzieć umowę
    bez kosztów. Problemy tu mamy dwa: Poszkodowany do tej pory nawet nie
    przeczytał umowy, którą zawarł, więc nie wiemy co tam ma zapisane, czy
    ma taką opcję, a jeśli ma, to nie wypowiedział umowy.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl