eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-10 09:34:27
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Jun 2015, Poszkodowany wrote:

    > A to jak np. kupuję samochód, to muszę zastrzegać, że zapłacę, gdy go
    > otrzymam?

    Ale nie chcesz powiedzieć, że będziesz mógł nie zapłacić dlatego,
    że go nie odbierzesz? (jak już umowę zawarłeś, podpisałeś itp).
    A właśnie tak jest: zobowiązali się na obsługę połączenia *pod konkretnym
    adresem* i to Ciebie tam nie ma.

    > To po co mi wysyłali obietnice, że "przeniosą usługi"?

    My nie wiemy, czy zastrzegali "o ile się da" :D
    A jakbyś to Ty miał to co robić bez zwrotu kosztów wykonywać w zupełnie
    innym miejscu, też by Ci pasowało?

    pzdr, Gotfryd