eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-10 13:33:43
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "W" napisał w wiadomości

    >Z ciekawości sprawdziłem (bo faktycznie kiedyś to było 2-3 razy
    >więcej) i na
    >stronie netii się nie doszukałęm. Jedyne co to umowa na 6 miesięcy i
    >później

    Netii sie nie ma tez co dziwic, ze nie chce lacza zakladac na miesiac
    czy tydzien ..

    >przechodzi na okres nieoznaczony z taką samą kwotą:
    >" 9.13. P o zakończeniu okresu lojalnościowego wskazanego w pkt 1.2.
    >Umowa
    >ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony bez zmiany
    >wysokości
    >opłat. "

    Co nawiasem mowiac daje sadowi szanse do traktowania takiej umowy jako
    zawartej na bezterminowo.
    Co ma swoje pewne skutki prawne, tym niemniej raczej nie zaneguje, ze
    "wola obu stron bylo swiadczenie uslug przez co najmniej 1 rok"...

    >Inna sprawa, lojalek dłuższych niż 3 lata chyba nigdy nie było (ani
    >na
    >internet, ani na tv).

    Dla konsumentow chyba nie bylo, ale kiedys bodajze UPC podpadl, bo
    zapisal cos w stylu "jesli klient nie wypowie na 30 dni przed
    wygasnieciem, umowa przedluza sie automatycznie na poprzednio umowiony
    okres".
    Czyli ponownie na rok, dwa, trzy ...

    J.