eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-10 12:42:28
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 10 Jun 2015, Liwiusz wrote:

    > W dniu 2015-06-10 o 09:49, Gotfryd Smolik news pisze:
    [...]
> [...]
    [...]
    [...]
    > 6. Wynajmujący nie przedłużył umowy (co sprowadza się do 2.).

    Skądinąd.
    Niniejszym przepraszam za niedoczytanie przed wysłaniem posta, wątek
    dopiero mi się wciągał do chomika i dopiero później widziałem
    że się wyjaśniło :)

    > Po prosty Poszkodowany nie umie planować i przewidywać konsekwencji
    > prostych rzeczy.

    No, powiedzmy, założył optymistycznie że przedłużenie jednej umowy
    się uda a nie wyszło. Zdarza się. Ale trudno żeby "osoby trzecie"
    miały ponosić konsekwencje, nie można się nie zgodzić.
    "Papiery" jednoznacznie świadczą przeciw Niemu (jedna umowa
    kończąca się w trakcie trwania drugiej).
    <OT>
    Z rzadka prawo przewiduje możliwość potraktowania takiego zdarzenia
    jako podstawy rozwiązania umowy (np. o pracę, włączając w to
    zobowiązania terminowe np. z tytułu szkoleń), a Poszkodowany chce
    z tego zrobić regułę.
    <\OT>

    pzdr, Gotfryd