eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    From: Poszkodowany <z...@s...maila.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 8 Jun 2015 18:56:24 +0000 (UTC)

    In pl.soc.prawo, 'Tom N' wrote:

    > Ale to można przewidzieć, ba -- tak należy zakładać...
    > Następnym razem bier bezterminową, albo niech wynajmujący na siebie
    > bierze...

    Nie całkiem o to chodzi.

    Bezpośrednią przyczyną problemu NIE JEST moja przeprowadzka, jako taka -
    tylko fakt, że Netia, w moim nowym miejscu, nie jest w stanie świadczyć
    usług w "warunkach zastanych".

    Powtarzam, co już raz napisałem: nie protestowałem przeciwko "dokończeniu"
    umowy. Tyle, że jak mam płacić, to ZA COŚ - a nie za nic. Nie ma kabla?
    Zatem trzeba kabel doprowadzić, jeśli upierają się, że mam dalej płacić za
    usługę. Jak można wymagać ode mnie płacenia za usługi, które wcale nie są
    dostarczane?

    I nie: żadnych-takich "umowa była na inny adres". Zawiadomiłem ich o
    przeprowadzce, i powiedzieli, że przeniosą usługi pod nowy. Jak po adwokacku
    - to po adwokacku. Proszę bardzo: mieli przenieść, obiecali mi to - ale nie
    przenieśli.