eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 20:56:15
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski"

    > Jak pisałem: dwa razy - telefonicznie, i pisemnie - zaproponowałem
    > rozwiązanie umowy, właśnie z uwagi na niemożność odbierania przeze mnie
    > ich
    > usług.

    Propozycja, a złożenie to 2 różne rzeczy, jeśli nie złożyłeś
    odpowiedniej dyspozycji, to oni oficjalnie świadczą Tobie usługę dalej,
    bo jej nie wypowiedziałeś.
    ---
    Można zgłosić reklamację :-)

    Zdroworozsądkowo, to jeśli nie wypowiedziałeś umowy, to tak nawiązując
    do tego mleczarza, on słyszał plotki, że masz wyjechać, ale nie
    potwierdziłeś mu tego oficjalnie, alni kiedy wyjeżdżasz, ani czy kto
    inny korzystać nie będzie, to przynosi Ci mleko dalej, a że z niego nie
    korzystasz...
    ---
    Pytanie czy świadczą a nie czy korzysta