eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Date: Mon, 08 Jun 2015 13:53:38 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła

    W dniu 2015-06-08 13:34, Poszkodowany pisze:

    > Może i tak. Ale ja nie sądziłem, że tam siedzą cwaniacy, którzy ze
    > wszystkich sił będą chcieli wyłudzać ode mnie pieniądze - dogrzebując się
    > najbardziej niedorzecznych "kruczków", a ignorując zupełnie fakt, że NIC MI
    > NIE DOSTARCZAJĄ od czasu mojej przeprowadzki.
    >
    > No przecież sytuacja, jaką opisałem, jest chyba oczywista? Wygląda to
    > z grubsza tak:
    >
    > - podpisuję dwuletnią umowę na dostawę mleka co rano
    > - tak się składa, że po 1,5 roku przeprowadzam się gdzie indziej
    > - mleczarz mi pisze: "tam, gdzie Pan teraz mieszka, to ja mleka nie dowiozę,
> [...]

    nie do końca tak jest - za to, że podpisałeś umowę na 2 lata dostałeś
    opust na rachunkach, a że chcą wykorzystać - to fakt - po pierwszym moim
    starciu wiem, że wszystko należy od telekomów brać na piśmie (z
    odsłuchem tez są problemy, a niby dla jakości nagrywają). Więc zacznij
    od dogłębnej lektury umowy, może coś ci się uda jeszcze ugrać. Ogólnie
    wszelkie papiery od nich przejrzyj. Dziwi mnie tylko, że chcą rachunków,
    czyżbyś nie złożył wypowiedzenia?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl