eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNetia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła › Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
  • Data: 2015-06-08 14:29:02
    Temat: Re: Netia chce pieniędzy za usługi, których dla mnie nie świadczyła
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-08 o 14:09, Poszkodowany pisze:
    > No i co z tego? Czasami takie sytuacje się zdarzają. Nie jest to wina ani
    > jego, ani moja (nie zgodzę się, aby moją przeprowadzkę określać jako "winę"
    > - co to, przestępstwo jakieś?).
    Zakładasz, że duża firma powinna Ci oddać tego typu przysługę i
    przymknąć oko. Gdyby sprawa dotyczyła dostawcy mleka też patrzyłbyś na
    to tak samo?

    > Jeśli tak skrajnie "adwokacko" podchodzić do sprawy, to ja na to mówię: "to
    > proszę mi podciągnąć kabel do mieszkania - koszta tego mnie nie obchodzą - i
    > oczywiście będę płacił zgodnie z umową".
    A oni na to: kabel w Pana mieszkaniu, to Pana kabel. My dociągnęliśmy
    sygnał na klatkę schodową i tam proszę sobie korzystać z usługi,
    ewentualnie możemy wprowadzić kabel do mieszkania za xxxx$ i co nam Pan
    zrobi? :->

    Maciek