eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNegocjacja ceny w zamówieniach korespondencyjnych › Re: Negocjacja ceny w zamówieniach korespondencyjnych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Negocjacja ceny w zamówieniach korespondencyjnych
    Date: Fri, 30 Oct 2009 19:06:42 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 18
    Message-ID: <hcfabo$5v4$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hca92s$ntn$1@inews.gazeta.pl> <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: aemu217.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1256926392 6116 79.191.72.217 (30 Oct 2009 18:13:12 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 30 Oct 2009 18:13:12 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:613556
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:03fa.00000089.4aeb058e@newsgate.onet.pl...

    >> Z ostrożności procesowej wezwałbym firmę do zajęcia stanowiska w tej
    >> sprawie i złożenia oświadczenia, czy wysyłany towar należy traktować
    >> jako
    >> realizację oferty zakupu za 75 zł. I teraz znowu wybór ma firma. Albo
    >> stwierdzi, że to jest realizacja tej oferty i wówczas kupujący powinien
    >> zapłacić 75 zł (bo zamówił rzecz, a sam przekaz po prostu jest wadliwie
    >> wydrukowany) albo stwierdzą, że to nie jest realizacja tego zamówienia i
    >> rzecz wysłali za 150 zł - co powoduje, że adresat płacić nie musi.
    > Tak, ale klient pisze, a firma odpowiada po swojemu zupelnie nie na temat
    > poruszony w liscie klienta.

    To bardziej problem firmy, niż klienta. Wówczas klient przyjmuje, że
    przesyłkę bez zamówienia ze skutkami prawnymi przeze mnie wcześniej
    opisanymi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1