  • Data: 2007-04-05 10:26:19
    Temat: Re: Nazwisko na stronie bez zgody?
    Od: "Gerard" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > secundo: powinien napisac pismo, wyslane poleconym za potwierdzeniem
    > odbioru, gdzie wezwie pracodawce do usuniecia blednej informacji w
    > ciagu np. 14 dni od momentu otrzymania pisma.
    > dopiero pozniej planowac dalsze kroki.

    Niestety - pismo z żądaniem mam już za sobą
    Olali mnie zupełnie. Wnosili nawet poprawki na tą stronę ... jednak mojego
    nazwiska i imienia nie wykreślili.
    Zresztą nie jestem jedynym "byłym" który ciągle "reprezentuje" ich firmę.
    Przypuszczalnie póki ich nie postraszę konkretnymi paragrafami i
    odszkodowaniem to chyba nic nie zdziałam :-(

    Gerard