  • Data: 2007-04-03 16:31:41
    Temat: Re: Nazwisko na stronie bez zgody?
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Apr 2007 09:10:33 -0700, "earl" <e...@p...fm> wrote:

    >napisz do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych i pracodawcy
    >do wiadomości

    primo: chybanie podpadnie pod GIODO, jesli tam jest tyko imie i
    nazwisko

    secundo: powinien napisac pismo, wyslane poleconym za potwierdzeniem
    odbioru, gdzie wezwie pracodawce do usuniecia blednej informacji w
    ciagu np. 14 dni od momentu otrzymania pisma.
    dopiero pozniej planowac dalsze kroki.

    pozdarwiam,
    Cyb