  • Data: 2002-12-13 09:03:29
    Temat: Re: Nazwisko na dyplomie a rozwód
    Od: "tomciar" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    oz wydjae mi sie, ze panie z dziekanatu maja racje.
    > Dyplom zostal wydany na nazwisko studnetki powiedzmy X, coz pech chcial ze
    > nastapil rozwod, ale studiowala jako X i tak juz musi zostac.
    > Jezeli zmienila nazwisko to ma odpowiedni dokument z u.s.c i musi sie nim
    > poslugiwac, zeby potwierdzic ze x to ona.
    >
    > Macko
    > P.S Tak na marginesie czy kobiety zmieniaja nazwisko na swidectwie
    > maturalnym po wyjsciu za maz

    Ja to wszystko rozumiem, ale szukajac pracy jako nauczyciel i przedstawiajac
    dyplom oraz orzeczenie sadu o rozwodzie wszyscy ewentualni pracodawcy
    dziekuja na wstępie. No nic, trzeba z tym zyc i tyle.
    Dzieki za odzew, przekaze zainteresowanej.

    Tomek.