eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNatrętni telemarketerzy › Re: Natrętni telemarketerzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "TomaSz." <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Natrętni telemarketerzy
    Date: Wed, 24 Sep 2008 09:43:59 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 31
    Message-ID: <1kov940bexnb2$.dlg@usenet.mail.op.pl>
    References: <gb84e9$4t9$1@news.vectranet.pl> <gb8cfl$7q3$1@news.onet.pl>
    <gb8g7c$72r$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <1ioa5c4605vpm$.dlg@usenet.mail.op.pl>
    <b...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 78.8.8.234
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1222242253 1503 78.8.8.234 (24 Sep 2008 07:44:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Sep 2008 07:44:13 +0000 (UTC)
    X-Sender: WAE80cY64hODT9N4KbmbgypMeAB6r2e5
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:554930
    [ ukryj nagłówki ]

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Rafal M'
    Wpis z dnia 23-09-2008:

    > On 23 Wrz, 08:40, "TomaSz." <u...@o...pl> wrote:
    >
    >> Ale najlepszą metodą jak na razie jest po pierwszym słowotoku wyraźne
    >> powiedzenie: "Dziękuję, nie jestem zainteresowany", a potem na każde
    >> kolejne kłapanie dziobem głośne i dość agresywne powtarzanie tego samego
    >> pytania: "Czy Pan/i usłyszał/a i zrozumiał/a co przed chwilę
    >> powiedziałem?!"
    >
    >
    > Nie ma co sie tak bawic: Grzeczne "Dziekuje, nie jestem
    > zainteresowany, do widzenia" i odlozenie sluchawki. Calosc zwykle nie
    > trwa dluzej jak 10 sekund.

    I powtarza się za jakiś czas, bo Pan/i musi sprawdzić, czy dalej nie jesteś
    zainteresowany. Ja rozumiem, że mają taką wredną pracę, ale nie widzę
    powodu, żebym dla nabijania kabzy jakiemuś ich prezesowi miał z tego powodu
    odbierać natrętne telefony. Wolę, żeby rozmowę ze mną zapamiętali jako
    niezbyt przyjemną.
    Grzeczne podziękowanie słabo działa - ostatnio rozwiązywałem umowę z
    bankiem - telefony i sms'y i ich kretyńskie "Dlaczego?", "Może się Pan
    jeszcze zastanowi?", itp. Grzeczne "Nie jestem zainteresowany dalszym
    korzystaniem z Państwa usług" nie dociera.


    --
    TomaSz.
    http://www.kociezycie.net

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1